|
Tweet | Tarih: 27-06-2026 13:06 |
Muharrem ayının birlik, beraberlik ve paylaşma ruhunu yaşatmak amacıyla Kartal Belediyesi ile Kartal Cemevi Vakfı ortaklığında aşure ikramı gerçekleştirilecek.

"Aşurenin Bereketini Birlikte Yaşıyoruz" sloganıyla düzenlenecek etkinlikte, vatandaşlara aşure ikram edilerek Muharrem ayının manevi atmosferi hep birlikte paylaşılacak. Dayanışma ve kardeşlik duygularını pekiştirmeyi amaçlayan programa tüm vatandaşlar davet edildi.
Etkinlik, 28 Haziran 2026 Pazar günü saat 17.00'de Kartal Meydanı'nda gerçekleştirilecek.