|
Tweet | Tarih: 25-06-2026 12:55 |
Pendik Okul Sporları Ödül Töreni, Kurtköy Spor Salonu'nda gerçekleştirildi. Törene Pendik Kaymakamı Mehmet Yıldız, Pendik Belediye Başkan Yardımcısı Nuri Tüzek, eğitimciler, öğrenciler ve aileler katıldı. Program kapsamında, Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından belirlenen spor branşlarında derece elde eden takımlar ödüllerine kavuştu.

Basketbol, hentbol, bilek güreşi, satranç ve çeşitli spor dallarında mücadele eden öğrenciler, sezon boyunca gösterdikleri performansın karşılığını kupalarla aldı. Sporcular, tören sırasında büyük sevinç yaşarken aileler de çocuklarının başarısına ortak oldu.
Pendik Belediyesi, Pendik Kaymakamlığı, Pendik Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü ile Pendik İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğinde düzenlenen okul sporları organizasyonu, ilçedeki gençlerin spora yönlendirilmesi ve sportif başarılarının desteklenmesi amacıyla gerçekleştirildi.
2025 yılı Ekim ayında başlayan ve 2026 yılı Haziran ayında tamamlanan organizasyona toplam 8 bin 978 öğrenci katıldı. Öğrenciler, 12 farklı spor branşında düzenlenen müsabakalarda ter döktü. Sezon sonunda başarılı olan takımlara toplam 264 kupa verildi.
Düzenlenen ödül töreniyle birlikte öğrencilerin yıl boyunca ortaya koyduğu emek ve başarılar taçlandırılırken, okul sporlarının gençlerin fiziksel ve sosyal gelişimine katkısı bir kez daha vurgulandı.